Fan Porject para HIROKI

GRACIAS A TODOS LOS QUE PARTICIPARON EN EL FAN PROJECT PARA HIROKI

WE CELEBRATE YOUR BIRTHDAY

Hirokiさん誕生日おめでとう!~~ヾ(^∇^) 信じられない...私はあなたがあなたの特別な日にとても興奮している必要があります想像してみてください。そこにはケーキだろうか?私はあなたが多くを楽しむために、あなたがちょうどあなたのためのケーキを持っている願っています!ヘイ〜Hirokiさん、あなたは世界中であなたのファンのように多くの賛辞を受け取るためにワクワクする必要があります!それは、あなたに快いです?私はそう願っています!私はちょうどあなたが素晴らしい一日持っていることを望む!あなたがケーキのろうそくを吹き消すときあなたの願いが叶う。私はベネズエラと呼ばれる遠く離れた場所からの書き込み。私はいつかあなたがすべてこの方法で渡すこと願っています!両手を広げてあなたを歓迎!(●゚∀゚● )/

Hiroki san Happy Birthday! ~~ヾ(^∇^) So... I guess you must be very excited about your special day! Will there be cake? I hope you have a cake just for you, so enjoy it enough! Hey ~ Hiroki san, you must be happy to receive so many compliments of your fans around the world! Do you like it?I hope so! I just wish that you have a great day! And your wishes come true when you blow out the candles on the cake. I write from a faraway place called Venezuela hoping that someday all of you pass this way! We will give you the welcome you with open arms!(●゚∀゚● )/
-Kiusashi.
Yeni-sama
Rai
Minni y Daher




I hope you can see this little gift you made for you!

WE LOVE YOU HIROKI

Lo nuevo

Facebook Twitter RSS